طرح تجمیع وبلاگها

یک سوال مشهور اینه که اگر دوباره به دنیا بیایم چیکار می کنیم! من تقریبا همه کارهای فعلی رو می کنم به جز یکی:
اینهمه وبلاگ نمی زنم ! توی یک وبلاگ می نویسم.
بزرگترین نقطه ضعف وبلاگهای من این چند شاخه شدن و دوباره جمع شدن است (: حالا تصمیم گرفته ام فقط دو تا وبلاگ داشته باشم: کیبرد آزاد و همین وبلاگ. هر چیزی که حاضر باشم جلوی بازجو و شکنجه گر و مدعی العموم و وکیل مدافع و هیات منصفه و زندان بان (که انگار خیلی وقت ها تقریبا یک نفر هستند) ازش دفاع کنم و درباره اش صحبت کنم رو توی کیبرد آزاد می نویسم و هر چیزی که احساس می کنم درسته ولی فعلا امکان صحبت کردن درباره اش با این آقایون نیست رو اینجا (:

معنی دیگه این حرف: این وبلاگ خیلی کم آپ دیت خواهد شد.

وبلاگ اصلی جادی کیبرد آزاد است
FreeKeyboard.net

3 thoughts on “طرح تجمیع وبلاگها

  1. به نظرم باید هر نفر یک وبلاگ داشته باشه مگه اینکه بقیه وبلاگاش تخصصی باشه

  2. اون وقتی که با اون موجودات طرف بشی حق انتخاب زیادی برای تعیین موضوع گفتگو نخواهی داشت اخوی 😀

  3. من می خواستم بگم که حتی اگه بشه تجمیعش رو بیشتر کرد که یکی بشه بهتره اما وقتی صحبت بازجو و اینها شد باید بگم هرجور راحتی! موضوع شوخی بردار نیست 😀

Leave a Reply

