امروز روز خیلی خوبی بود

صبح که بلند شدم، یک آقای اولترا مسلمان وبلاگنویس با PM به من گیر داده بود که دروغگو هستم و خیلی بی ادب. هر چقدر گفتیم خب حالا که اینطوره بیخیال ما بشه و بذاره من به کارهام برسم بیخیال نمی شد که نمی شد !

بعد کار شروع شد و تا ساعت شش عصر طول کشید. روی حداقل پنج تا پروژه مجزا کار کردم که به جز یکی از هیچ کدوم لذتی نمی بردم. بین اینها هم امیریعقوبعلی زندان بود ، جمهوری اسلامی می خواست شب یک پسر که در زمان کودکی مرتکب جرمی شده بود رو اعدام کنه، یکی از بهترین استاد های من (کیان تاجبخش) رو در یک محیط ایزوله (شکنجه روانی) مجبور به اعترافات احمقانه تلویزیونی کرده اند و فردا برنامه مسخره اش پخش می شه (که من نگاه نمی کنم چون حوصله حماقت ندارم) و خیلی خبرهای بد دیگه مثل دانشجویان در زندان و کلی داستان دیگه (:

ولی چرا امروز بهترین روز من بود ؟ چون دیشب با لیلا یک کار مدیر سیستمی خیلی جذاب کردیم و از اون مهمتر همین الان که ساعت حدود شش عصره، این مقاله دیوانه کننده رو خوندم که می گفت E70 بهتر از iPhone است: The iPhone is a piece of shit, and so is your face.. این متن فوق العاده خنده دار بود برام. چندین بار قه قه زدم زیر خنده. نمی شه درک کرد چطوری این طرف اینها رو نوشته و چقدر لذت برده از اینکه این متن اینقدر مشهور شده (بالای ۹۰۰۰ دیگ). این متن قوی ترین طنز برخورنده ای بود که خونده بودم. طرف یک گوشی E70 داره و می گه که خیلی از iPhone بهتره. این متن نهایت متلک گفتنی است که من در یکی دو سال اخیر خونده ام. شاید من بیمار باشم ولی قه قه باهاش خندیدم. شاید هم تاثیر خبرهای بد امروز بود. ولی به هرحال قوق العاده با قریحه نوشته شده بود.

One thought on “امروز روز خیلی خوبی بود

  1. جادی سلام، میبخشی که بی ربط مینویسم. فقط خواستم مطمئن شم که ایمیلهایم بهت میرسد. البته از آنجائیکه اصلاً ازت خبری نشد فکر میکنم ایمیلهایم رفته به بخش اسپم ات.

Leave a Reply

