چند وقتی که نبودم

خب چند وقتی وبلاگ ننوشتم. سرم با چند تا کار جالب و یک کار بیخود خیلی خیلی شلوغ بود.
الان یک پست سریع می نویسم که بگم زنده ام، که بگم از سنگسار یواشکی انسان در تاکستان منزجر شدم و بازم به این فکر افتادم که چرا آدم ها کاری می کنند که جرات ندارن یا خجالت می کشن ازش عکسی باشه یا ازش حرفی زده بشه.
گفتم یک پست بزنم و سریع بگم که به همه حقوق انسانی اعتقاد دارم. دستگیری کسانی که برای حقوق دوستانشون روی زمین نشسته اند کار پستی است و پلیسی که به دروغ می گه داره عملیات ضد مواد مخدر انجام می ده باید خجالت بکشه از اینکه کارش اونقدر زشته که خودش هم جرات نداره بگه داره چیکار می کنه.
در عین حال بسته شدن روزنامه هم میهن هم خیلی زشته و تمام این سانسورهای اخیر اینترنت. حکومت نباید از مردمش بترسه.
آخرش هم بگم که تنها چیز بامزه این روزها ، این جریان شناسنامه دادن به لباس ها است. دیروز شنیدم که لباس فروشی ها یکسری کاتالوگ گذاشته اند روی میز و شما لباس رو می بینین و می پسندید و فردا براتون دو سه سایز و رنگش رو می یارن تا بخرین (:
حالا من هم یک دست لباس افغانی از افغانستان برای خودم و لیلا آوردم که نمی دونم باید به کجای وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی یا وزارت کشور یا وزارت اطلاعات مراجعه کنم تا براش شناسنامه صادر کنن!

One thought on “چند وقتی که نبودم

Leave a Reply

