اصلا نگران نباشید، جادی یک قدم جلوتر از سانسوره

دوستان و اول از همه سینا که این روزها نون زیادی به هم قرض می دیم و بهترین دوست منه، بهم خبر دادن که این وبلاگ و کیبرد آزاد هم دارن فیلتر می شن. مشکلی نیست ! من آماده مبارزه ام و مشتاق.

دوره وبلاگنویسی کلاسیک گذشته. این روزها وبلاگستان دیگه اون وبلاگستان قدیم نیست. وبلاگ نویسی حرفه ای تر شده و فقط وبلاگ هایی که هدفشون ماندگاری است می مونن. هدف من ماندگاری نیست. لااقل نه در وبلاگستان. من اینطرف و اونطرف می رم و اینکار و اونکار رو می کنم. این وبلاگ رو وقتی در افغانستان بودم با نوشته های افغانستان شروع کردم. جالبه که دوباره افغانستان هستم که تموم اش می کنم و وبلاگ جدیدم به آدرس

یک قدم جلوتر از سانسور / Jelotar.blogspot.com

هم با ماجراهای افغانستان شروع می شه. الان کابل هستم.

بذارین فقط ناله نکرده باشیم. دو تا چیز بامزه بگم و بعدا این وبلاگ رو فراموش کنید و به آدرس جدید در جلوتر بلاگ اسپات بیایید:
– ساناز خجسته که از دوستان دوست داشتنی منه، یک داستان جدید گذاشته در وبلاگ داستان هاش. خواندنی است: یک لیوان آب خنک.
– بچه های دانشکده علامه شجاع هستند و دوست داشتنی. کاری رو کردن که من دوست داشتم بکنم:
iran_university_protest.jpg

4 thoughts on “اصلا نگران نباشید، جادی یک قدم جلوتر از سانسوره

  1. خسته نباشی قهرمان! من دیروز از وبلاگ روبو فهمیدم وردپرس ssl رو هم ساپورت می کنه. یعنی وبلاگت در آدرس https هم فعاله و من الان از همین آدرس وارد سایتت شدم، بی فیلتر، فکر کردم شاید ندونی 🙂

  2. man weblog khooni ra az Jadi.net shoroo kardam,hala ham be har adresi ke beri,donbalet miam :-)))albate ta vaghti ke hamin joori shojaane va jaleb benevisi;-))) movafagh bashi

  3. افغانستان خوش بگذره دوست همیشه خوب ….
    .
    من هم مثل پریسا اون موقعی که یکی دو تا وبلاگ بیشتر نمی خوندم ، جادی دات نت رو می خوندم . …

  4. سلام جادی جان .امیدوارم سفر خوب و عالی رو بگذرونی. خیلی عکس جالبی گذاشتی. کلی حال کردم.

Leave a Reply

