۱۷ می،‌ روز جهانی نترسیدن از همجنسگرایی

logo-idaho.jpg

امروز ۱۷ می، روز جهانی نترسیدن از همجنسگرایی است. در این روز آدم ها به یاد همدیگر می آورند که گرایش های جنسی متفاوتی در دنیا هست و به من و شما هیچ ربطی ندارد! (:

شاید من و شما همجنسگرا نباشیم، ولی لازم هم نیست از همجنسگراها بترسیم. این شعار روز جهانی مبارزه با هوموفوبیا است. یک نکته جالب این است که حدود ۷ درصد مردم هر جامعه، همجنس گرا هستند. این یعنی اگر در کلاس شما ۳۰ نفر آدم باشند، چهار پنج نفرشان همجنسگرا هستند. همین حرف به این معنا است که بین شما و برادر خواهر و و پسرخاله ها و پسرعموها و دخترخاله ها و دخترعموها، احتمالا یکی دو نفر همجنسگرا هستند. جالب نیست ؟ بیایید از همجنسگرایی نهراسیم. این هم یک گرایش است مثل علاقمندی به قورمه سبزی، علاقمندی به بسکتبال و …

سایت روز جهانی نترسیدن از همجنسگرایی که البته در ایران که همجنسگراها را اعدام می کند، فیلتر است.

5 thoughts on “۱۷ می،‌ روز جهانی نترسیدن از همجنسگرایی

  1. سلام آقاي جادي .براي تغييراتي در وبلاگم از همان نوعي كه در كارگاه گفتيد نياز به راهنمايي شما دارم.وبلاگ يك پزشك را برايمان توضيح داديد.تقريبا به همان صورت مد نظرم هست.

  2. سلام -من به دنبال یه پسر خوب و با اخلاق که گی باشه مثل خودم از قم میگردم اگه کسی هست که بتونیم عاشق هم بشیم زیر 28 سال میل بده تا اشنا بشیم-bad_boysboy@yahoo.com

  3. سلام -من به دنبال یه پسر خوب و با اخلاق که گی باشه مثل خودم از كرج میگردم اگه کسی هست که بتونیم عاشق هم بشیم زیر 26سال میل بده تا اشنا بشیمraha_f@ymail.com
    در صورت تمايل براي ادمه زندگي ميتونم اقامت كانادا در ايالت انتاريو (بزرگترين شهر گي در جهان انتاريو) رو ترتيب بدم raha

Leave a Reply

