تئاتر بچه های کار: بابام تو کاغذا گم شد

bachehaye-kar-1.jpg

دیروز با عده ای از دوستان رفتیم تئاتر بچه های کار. همونطور که نوشتم روزهای شنبه و سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۴ عصر در فرهنگسرای ارسباران (بالای سیدخندان). محیط بسیار دوست داشتنی ای بود با آدم های خوب و یک تئاتر بسیار دیدنی.

بچه ها با کمک اساتید تئاترشون، به شیوه خلاق و بر اساس زندگی خودشون یک تئاتر طراحی و اجرا می کنند. تئاتری که خیلی جاهاش احساس نمی کنید تئاتر است و شبیه یک نگاه از بیرون به زندگی این بچه ها است. این بچه ها،‌ بازیگر نیستند بلکه تکرار کننده زندگی هر روزه شون هستند. این بار روی سن تئاتر. ولی احتمالا خیلی از کارهایی که می کنند و حرف هایی که می زنند حرفهایی هستند که هر روز بین خودشون می زنند.

bachehaye-kar-2.jpg

دوست دوست داشتنی،‌ زینب سالاروند عکس می گرفت و ازش خواستم یکی دو تاش رو برام بفرسته و لطف کرده این دو عکس زیبا رو فرستاده. مثل دیروز، دوست دارم بهتون پیشنهاد کنم امروز (چهارشنبه) اگر می تونید ساعت ۴ به دیدن این تئاتر بروید (فرهنگسرای ارسباران). هم برای آشنا شدن با یکسری بچه خوب، هم برای لذت بردن از یک محیط دوستانه و هم برای کمک و حمایت از بچه هایی که در یک کشور غریبه، دارند هنرمند بودن رو تجربه می کنند (:

8 thoughts on “تئاتر بچه های کار: بابام تو کاغذا گم شد

  1. سلام جادي. فقط همين هفته برنامه دارن؟؟؟ راستي كيبردازاد فيلتر شده متاسفانه!!!

  2. تبریک می گم تحمل این وبلاگت رو هم نداشتند 😉

    برات آرزوی موفقیت و بی فیلتری می کنم 😛

    1. -Hompland nevnte jo ogsÃ¥ et sitat fra Halvdan Hegtun. Omtrent slik: “Jeg og naboen var begge venstrefolk,og sto derfor langt fra hverandre po#8sitk&li221; )Spennvidden kan være et av problemene ja..

  3. من از طریق یکی از اعضای این انجمن از تئاتر مطلع شدم و به همراه خودشون و تعدادی از دوستان به دیدن تئاتر رفتیم.

  4. يه فيلم ايتاليائي قديمي هست به نام “بچه‌هاي خيابان”.
    موضوع فيلمه دقيقا همينه؛ يعني اينكه خود كودكان كار و بچه‌هاي خيابوني با هم و در قالب يه نمايش زندگي‌شون رو نشون مي‌دن.
    اگه جور شد و همديگه رو ديديم فيلم رو مي‌دم ببينين!

    1. Hey Mike, always Wanted to be Booth Babe. Heck, Look At EveryWhere & How Being Babe helps.Thinking Maybe Golden gopher or Maybe Potato.ouuuu, Maybe Horse Costume, To B=Get qqquick Peek at Behinder. Wow.Booth Ba1bh+e.drassek

  5. سلام و تشکر و خسته نباشید!

    من یک عکاس آماتور هستم در واقع برای دل خودم عکس می گیرم این عکس ها و عکس های دیگه ی خانم سالاروند زینب برای من قابل توجه مخصوصا مطالب و موضوع و عکس های پایان نامه شان … اما برای من چند سوال و چند مورد کنجکاوی پیش اومد که می خواستم از خانم سالاروند بپرسم اما چون آشناییتی با ایشان ندارم و وبلاگ انجمن یا سایتی از ایشان نداشتم و تنها به مطالب نقل شده از ایشان دست پیدا کردم نتونستم سوالم رو مطرح کنم و چون شما نوشته بودید که ایشون از دوستانتون هستن می خواستم ببینم ایا مقدور هست آدرس ای میل یا ادرس وب لاگ یا وب سایت در صورت وجود به آدرس ایمیل من بفرستید یا خیر؟ در صورت این لطف کمک بزرگی به من انجام داده اید…ممنون
    requiemer@yahoo.com

Leave a Reply

