فکر می کنید کی اسپم می فرسته ؟ کسی که مطمئن است بدون اینکار وبلاگش رو نمی خونن

screenshot-compose-re-mokhalefat-madani-1.png

خب یکی نیست به این آقای عزیز که اسم و رسمی هم به هم زده اینها رو بگه ؟ به نظرم اگر ده نفر بهش بگن، دست از این شکل تلاش برای پیدا کردن مخاطب برای وبلاگش برداره و به جاش مطالبش رو بهتر و خوندنی تر کنه.

بدون شک این نوشته خطاب به همه کسان دیگری هم هست که با گفتن «به روزم،‌خواهش می کنم و التماس می کنم سر بزن» دنبال جذب خواننده برای وبلاگ هستند: دوستان!‌ اگر به جای این اسپم ها، بهتر و مفیدتر بنویسید، هر روز خواننده بیشتری خواهید داشت در عین حال مگه شما فقط دنبال یک عدد هستید ؟ خب چه فایده که من کلیک کنم و بعد که صفحه رو دیدم یک چیزی هم بهتون بگم و صفحه رو ببندم ؟

4 thoughts on “فکر می کنید کی اسپم می فرسته ؟ کسی که مطمئن است بدون اینکار وبلاگش رو نمی خونن

  1. سلام
    التماس براي خوانده شدن!
    من به شخصه اصلا به اين كامنت ها توجه نمي كنم.اگه بقيه هم اين كارو مي كردند بساط اين كار مدت ها قبل جمع شده بود.
    دقت كردي اكثر اين كلبه هاي عاشقانه يه موضوع مشترك دارن.

  2. بعد از خوندن این پست یک بار این سوال رو از خودم پرسیدم: “فکر می کنید کی اسپم می فرسته؟”
    من!
    من اسپم میفرستم!
    😀

    PS:
    جادی جان درسته که این کامنت من یک اسپم میباشه. ولی خواهشا پاکش نکن. التماس میکنم! این همه نوشته های تو رو میان میخونن، چه قدر حال میکنی! خوب بزار من اسپمر هم یه حالی ببرم دیگه.
    اگه پاک کنی :(( میکنم هان!

  3. ممنون بابت این توضیح بجا. دلخور بودم از دستت بابت یکی از پست های قبلیت که درباره راههای جذب مشتری برای وبلاگ بود! اما حالا با این نظر خوبت خوشحالم کردی. راستی هم اگر این جور کامنت گذاشتن از دید وبلاگ نویسان و وبلاگ خوانان ضد ارزش می شد، چقدر خوب می شد. اصلا چرا وبلاگ نویسانی که کامنت هاشون مرحله تایید هم داره، اینجور مشتری جذب کن ها رو حذف نمی کنن؟ من که یاد کاسه بشقابی های دوره گرد می اندازه! آخه تعریف و تمجید اینجوری چه لذتی داره که حتی در وبلاگ های با ارزش هم روزی چند تاشون رو اجازه انتشار میدن؟ به نظر من که هر کامنت اینجوری، یه امتیاز از امتیازهای مثبت یک وبلاگ کم می کنه.
    و از اون بدتر، اینها که به آمار دل خوش می کنن! در حالی که آمار میتونه به راحتی زیاد بشه و من این رو در تجربه جهش قورباغه نشون داده ام. آخه وقتی فیدر اومده، این آمارها چه معنایی داره؟
    آقا، به پیر، به پیغمبر، اهمیت وبلاگ به لطافت انسانی، رابطه انسانی، و رفع نیاز انسانیه. حالا هر نوع وبلاگی باشه، علمی، سیاسی، اجتماعی، هنری و …
    اهمیت وبلاگ به کامنت های خوبشه و به کسانی که به مطالب اون وبلاگ ارجاع میدن. و صد البته اهمیت یه وبلاگ به تعداد خواننده هاشه. خواننده تعریف داره. اون آمارها نشون دهنده تعداد خواننده نیست!
    جادی عزیز، ممنونم که مهارتت رو در خدمت رشد همه به کار می گیری.

Leave a Reply

