طراحی سایت هواداران حرکت جهانی زنان

دیروز یکی از دوستان ازم پرسید که اگر بخواد برای یک سایت اسپیپ قالب درست کنه چقدر طول می کشه. گفتم اگر خوب بلد باشه حدود دو ساعت برای هر قالب. این شد که در نهایت قرار شد خودم درستش کنم (:

من همیشه پیشنهاد می کنم که از بین طرح های آزاد برای وب (مثلا این مجموعه قالب های آزاد وب یا این گروه قالب هایی که همه می تونن به آزادی برای وب استفاده کنن و تغییرش بدن) یکی رو انتخاب کنند و به من بدهند تا براشون با اسپیپ سازگارش کنم.

قالب زیبایی انتخاب کردند.

iranwmw.jpg

و در نتیجه به نظر من که سایت هواداران منشور جهانی زنان به آدرس www.IranWMW.com یکی از سایت های خاص و قشنگ زنان شد (:‌

6 thoughts on “طراحی سایت هواداران حرکت جهانی زنان

  1. سلام.
    هیچ جوری میشه توی سایت‌های با spip فیلم‌هایی که توی گوگل ویدئو یا سایت‌های مشابه قرار دارند را نشون داد؟

    صادق

  2. salam az vaghti neveshtid ke felan nemiaid manam dige be jadi sar nazadam vali alan umadamo kolli matlabe jadido baham khundam va az in babat khoshhalam;)
    dar zemn ye soali dashtam mikhasstam bebinam ghalebe khubi baraye photoblog soragh darid?
    dar zemn agar khastid be photobloge felim ham sar bezanid

    khoshbashid

  3. صادق: بله می شه. پلاگینی هست که می تونه فیلم ها رو پخش کنه. اسپیپ هر جور محتوایی رو می پذیره (صدا، متن، تصویر، پی اچ پی و جاوا اسکریپت و …) در نتیجه منطقا باید بشه هر چیزی رو با پلاگین ها بهش اضافه کرد. من امتحان نکردم ولی اگر بخوای می شه نگاه کرد.
    ناصح: همون آدرس ها رو نگاه کن و یکی رو انتخاب کن (: من هیچ وقت فتوبلاگ نداشتم (: این رو هم من انتخاب نکردم. خودشون انتخاب کردن و من فقط برای اسپیپ تنظیمش کردم.
    تفته؟: آماده است و فقط کارهای نهایی مونده ولی کم تنبل شدم این روزها انگار (:

  4. تو نسخه جدید می‌شه flv یا فرمت‌های دیگه را آپ‌لود کرد و خود spip اون را مدیریت می‌کنه. من می‌خوام که لینک یه فیلم را بدم (یعنی نمی‌خوام از فضا و پهنای باند سایت خودم برای این کار استفاده کنم)
    چه طور می‌شه این کار را کرد؟

Leave a Reply

