جادی اینترنت را ترک می کند

نه ! وحشت زده نشین. فقط برای یک هفته.

من جادی از شنبه بیست و پنجم تا شنبه یک اردیبهشت به مت یک هفته از اینترنت دور می شوم.

در اصل هفته گذشته هم اینترنت نداشتم و همینطور هفته قبلش و با خفت و خاری روزهای زوج در ماشین دنبال اینتنرت باز در شهر پرسه می زدم ولی هفته آینده با عزت و افتخار اعلام می کنم که به اینترنت دست نخواهم زد و مثل معتادها جیب هایم را هم برایش نخواهم گشت !

اگر کار خیلی واجبی داشتید زنگ بزنید یا به آدرس لیلا ایمیل بفرستید. خوش باشید و خرم تا شنبه که بهتر از قبل ببینمتان.

8 thoughts on “جادی اینترنت را ترک می کند

  1. البته نمیگم که موفق نمیشید ولی شما سعی کنید اعتیاد به اینترنت رو دست کم نگیرید. من خودم زیاد از این قولها به خودم میدم، ولی کافیه که پای دستگاهم بشینم، اولش به بهانه های آکادمیک سری به ویکیپدیا میزنم بعدش هم که طبیعتا چک میل و … دیگه خودتون بقیه اش رو میدونید. یه مرتبه میبینم که چهارساعته بدون اینکه بفهمم مشغولش شده ام.
    موفق باشید
    😀

  2. سلام جادي
    من چيزي رو كه خواسته بودي به ميل ليلا فرستادم.تو چرا يك هفته خواستي از اينترنت دور بشي.چرا؟تو كه اينطوري نبودي.مثل اينكه اوضاع اصلا تحت كنترل نيست

  3. نیم ساعت است وارد روز موعود شده ایم، ولی هنوز از جادی عزیز خبری نیست!

  4. خدای ناکرده مقصودت از اینترنت، دنیای واقعی که نبود؟

  5. خوش اومدی. میخواستم برای کیبرد آزاد و نامه ای که نوشته بودی کامنت بذارم، ولی وقتی پست قبلیش رو در مورد روش های جذب خواننده برای وبلاگ خوندم، کلا منصرف شدم! چیزی رو که تشریح کردی، من یه مرض فردگرایانه خیلی خطرناک میدونم. چرا باید وبلاگ نویس به جای اون که از پیشرفت جامعه خودش خوشحال بشه، بخواد تعداد خواننده های خودش رو (حتی با قر زدن خواننده های پر و پا قرص وبلاگهای بهتر و موثر تر) زیاد کنه؟ مگه اینجا دکون بقالیه؟ فکر نمی کنی با خوندن مطلبت بدون نقد و توضیح اون، محیط انسانی و عام المنفعه وبلاگ رو با محیط کسب و کار قاطی کنیم؟
    مگه چند تا جادی توی وبلاگستان داریم که یکیشون هم به جای هشدار دادن، ذهن وبلاگ نویس های ما رو به این بازیها سوق بده؟ مگه چقدر جامعه ما همدل هست که با این روشها بازهم تکه تکه اش کنیم؟

Leave a Reply

