بازداشت انسان ها بسیار زشت است

در افغانستان وسط کلاس بودم که یک اس ام اس آمد: حدود چهل نفر از فعالان جنبش زنان بازداشت شده اند.

به نظر من بسیار زشت است که دولتی انسان های معترض و بی خشونت را دستگیر کند. افراد حق دارند اعتراض کنند. هر گونه دستگیری کسی به خاطر عقیده اش و باورش و رفتار غیرخشونت آمیزش زشت و مایه شرمساری است. نمی دانم اگر ایران بودم باید چکار می کردم و اصولا چکار می کردم ولی شکی ندارم که همینقدر معتقد بودم که دستگیری آدم ها به خاطر رفتار صلح آمیزشان، مایه خجالت است و دولتی که این کار را بکند باید زودتر به فکر اصلاح خودش باشد.

One thought on “بازداشت انسان ها بسیار زشت است

  1. jadi salam
    oza’ aslan tahte control nist. man sob khodam unja budam. barkhorda vahshatnak bud.
    marayamshab.blogfa.com
    sar bezan kolli link hast
    zood bargardin

Leave a Reply

