راه حلی خوب برای ایمیل های «مجموعه عکس چند گربه ملوس از بهترین باکس عکس ایران»

راستش من هیچ وقت درک نکردم فایده درست کردن یک ایمیل با ده دوازده تا عکس بچه یا گربه یا درخت و منظره و لباس عروس و اینجور چیزها و فرستادن و دست به دست کردن روی اینترنت چیه.

بذار از سه نفری که اطرافم هستن بپرسم.

زن ۳۰ ساله از تهران که تازه برادر زاده دار شده که شبیه خودشه (با اینکه پسره!): ای جاااان ! خیلی نازن ولی گاهی اعصاب خوردن کن می شن. بخصوص وقتی تکراری باشن.

زن ۳۴ ساله از شمال: می ره توی یاهوم که نمی خونم. مواقع کار که بگیرم خوشم نمی یاد ولی گاهی چیزهایی توشون هست که برای دیدن جالبه.

مرد ۲۸ ساله از تهران، سعادت آباد: روزی ۲ تا می گیرم و تا وقتی گوگل یک گیگ فضا می ده مشکل نداره. مشکل پهنای باند هم نیست چون ۹۹ درصدشون رو باز نمی کنم.

زن ۳۱ ساله از تهران، خیابان ظفر: بامزه و Fun هستن. آدم خستگی اش در می ره.

ای بابا.. انگار همه یک جورهایی دوست دارن به جز من !‌ حالا که اینطوره یکی لطف کنه عکس این هزار و پونصد تا گربه ملوس روی اینترنت رو توی یک ایمیل بچینه کنار هم و بفرسته برای همه دوستان که یکبار و برای همیشه از هر چی گربه ملوس توی ایمیل هست راحت بشیم (:

مطمئن هستم کلی از ماها فقط به خاطر دریافت روزانه کلی از این گربه های ملوس و لباس های عروس و … کلا بیخیال ایمیل Yahoo شدیم و اومدیم سراغ جیمیل !

پ.ن. حالا اگر فکر می کنین واقعا مشهور می شم، خودم این ۱۵۰۰ تا گربه رو بکنم توی یک ایمیل و بفرستم براتون که دست به دست کنید؟ کسی هست بخواد یک سیستم اتوماتیک «ایمیل گربه ملوس درست کن» داشته باشه ؟ می تونین عکس گربه ها رو انتخاب کنید و متن ایمیل رو بنویسید و ایمیل رو آماده دست به دست شدن توی صندوق پستی تون دریافت کنید.

5 thoughts on “راه حلی خوب برای ایمیل های «مجموعه عکس چند گربه ملوس از بهترین باکس عکس ایران»

  1. عموما این جور ایمیل‌ها باعث شده تا من دوستانم رو از دست بدم!
    آخه هرچی می‌گی بابا من رو از این لیست لعنتی حذف کن نمی‌کنند، خوب من هم دایل‌آپ و POP3 استفاده می‌کنم و نمی‌تونم مثلا ۵دقیقه واستم برای دیدن چهار تا عکس! لینک هم که نمی‌دن، ایمیل‌های Forwardi هم که حریم شخصی نمی‌گذارند، آدرس‌ها همین طور دست به دست می‌گرده.
    خوب آخرش یا مجبوری توی سرورت آدرس ایمیل رفیقت رو Spam اعلام کنی یا آدرسش رو به چهار تا از این سروهای Spam جمع کن مثل SpamSssasian بدی تا همه‌ی عالم اون رو Spammer بشناسن. اگر هم ناراحت شد بشه، رفیق نفهم کی می‌خواد؟!
    (بگذار قبل Send مطمئن شم لینکی ندادم … امم Ok)

  2. GMail واسه همین خوبه … کل اینجور چیزا رو هر یک ماه یکبار تو ۱۰دقیقه نگاه می‌کنم :دی

  3. تبریک میگم، اگه همینجوری ادامه بدی، کم کم، بدون اینکه خودت هم متوجه قضیه بشی، تبدیل به یه اسپمر بزرگ میشی :D.

  4. جادي جان اينقد از مايكروسافت ومحصولاتش بد گفتي كه اونا هم باهات لج افتادن.الان اينجا رو با IEباز كردم چنان صفحه رو به هم ريخت كه نميشد هيچ كاري كرد به ناچار با فايرفاكس بازش كردم.هواست باشه مايكروسافتيا ترورت نكنن.D:

Leave a Reply

