چند خبر و چند مطلب و کمی مستی

کارهام اونقدر شلوغ شده و قاطی پاتی که به هیچ چیز نمی رسم. ولی وبلاگ نویسی جای خودش هست.

این نکته بامزه رو هم بگم که حدود یک ماهه باید فقط یکبار به جای لینوکس برم توی ویندوز تا یک فایل MSWord رو اونجا ادیت کنم و بفرستم برای صاحب کار که ۹۵۰۰۰۰ تومن پروژه رو بهم بده ولی هر بار که کامپیوتر بوت می شه به خودم می گم «حالا این بار هم برم تو لینوکس، فردا می رم تو ویندوز اون رو ادیت می کنم».

– خبر اول اینه که برگشتم ایران ! البته خودتون حدس می زدید دیگه.

– نکته اول اینه که رفته بودم کنیا برای آموزش آفریقایی ها. عین همین کلاس ها رو توی موسسه کنشگران داوطلب هم داریم و توی یکی دو شهر دیگه هم برگزار می شه. خوبی آفریقا این بود که به گروهی درس می دادیم که هر کدوم بر می گردند کشورشون و به بقیه درس می دن (:

– خبر بعدی هم که لینوکسیه اینه که مدارس روسیه احتمالا ویندوز رو کنار می گذارند و از لینوکس استفاده می کنند.

– خبر سوم هم اینکه یک مطلب نوشتم برای مجله زنان: راهی آسان تر برای حذف / درباره سانسور زنان در اینترنت.

– بازم نوشته ؟ یکی هم ترجمه کردم برای زنستان: نگاهی به فیلم فمنیسم من.

– و مستی ؟ یک مجموعه عکس هست از اتفاقاتی که در موقع مستی مفرط ممکنه برای شما بیافته. احتیاط کنید چون موقع مستی ممکنه دوستان بلاهای بدی به سر شما بیاورند.

One thought on “چند خبر و چند مطلب و کمی مستی

  1. جادی جان! مطلبت در زنستان را خیلی دوست داشتم و خیلی معرفی خوبی بود. باز هم به ما سر بزن!!…هان!! نه! یعنی باز هم به ما مطلب بده:)

Leave a Reply

