چند نکته سریع

۱- امروز ناهار غذا خیلی کامل بود: برنج، اسفناج، گوشت قرمز، گوشت آب پز و مرغ. فقط دو سه دلار و اینهم عکسش:

wsf_food.jpg

بدون اغراق بگم که با قاشق و چنگال شروع کردیم و در نهایت با چنگ و دندون هم به سختی می شد چیزی از گوشت ها جدا کرد. دقیقا لاستیک. آخرش خرماهای لیلا رو خوردیم !

۲- آسیه هم اینجاست و داره بخشی از خاطرات اش رو می نویسه. البته نمی دونم چرا خیلی مفصل نمی نویسه (: کاملا دنبال دیدن پلنگ است! شاید یک بار پلنگ رو ببرم سازمان بهش نشون بدم!

۳- همین الان میزبان کنیایی ام به موبایل کنیایی ام زنگ و ساعت هشت شب باهام توی نایروبی قرار گذاشت. محله یوموجا. اونجا می یاد دنبالم. اولین بارم در زندگی است که یکضرب دارم می رم پیش یک غریبه ولی روحیه ام قوی است.

۴- لیلا امروز کارش رو عوض کرد.

۵- صدای موزیک می یاد دوباره. باید گروه آفریقایی باشند که برنامه هنری (و نه رقص) اجرا می کنند. می رم ببینم چه خبره.

5 thoughts on “چند نکته سریع

  1. امورز کلی از دوستان قدیمی را دیدم . و یکیشون که حال شما را می پرسید. وقتی شنید توی آفریقا هستی داشت شاخ در می آورد.
    دیشب کشف کردم که هنوز ۶ روز مونده. ولی امشب خوشحالم:) داره خوب می گذره.
    باید برات کلی آشپزی کنم. مواظب باش سالم برگردی خودم برات آشپزی می کنم.

  2. سلام
    نيستي و اوضاع دل ما تحت كنترل نيست كه خيلي دلتنگت شده. اگه خوش نميگذره بهت زود برگرد بيا كه به ما هم خوش بگذره. هر روز مي رم به صندليت سلام ميدم جادي!
    قربانت…

  3. سلام جادي!
    خوبي !مثل اينكه اوضاع تحت كنترل نيست ولي اميدوارم كه بقيه روزها تحت كنترل در بياد.همه ما دوستان كنشگراني دلمان برايت تنگ شده و جايت را خالي مي كنيم.من به تو گفتم كه نرو آفريقا!ممكنه گير قبيله ها بيوفتي(شوخي كردم).بهت خوش بگذره.به قول شاعر در سفر بسيار بايد ديد.
    به اميد ديدار

  4. جادی عزیز ممنون از این که از طریق این وبلاگ ما رو در سفر خودت شریک کرده‌ای. خیلی خوب میشه اگه یکی دو تا عکس که خودت هم توشون هستی بذاری. 🙂

Leave a Reply

