عکس سازمان هلال احمر ایران در روستاهای کنیا

گفته بودم چند روز اول سفر به کنیا برای فروم جهانی یک جایی ماندگار شده ایم بیرون از شهر. حدود بیست کیلومتر بیرون از نایروبی و تمام منطقه چیزی شبیه به یک روستا است. این وسط دیروز توجهمون جلب شد به یک ساختمان جالب

wsf_iran_red.jpg

راننده کنیایی مون که دید من علاقمند شده ام ماشین رو نگه داشت تا من چند عکس بگیرم. نیازی نبود ولی خب به هرحال این رو هم گرفتم.

تصویر کلینیک ایران در کنیا

من می گفتم که کشور خودمون کلی جاهای محروم از بهداشت داره و چرا باید همچین ساختمانی رو اینجا بسازه که کلی کلیسای و انواع خیریه بیمارستان ساخته اند توش. دوستان دیگه معتقد بودند احتمالا از این محل برای پولشویی استفاده می شه. یعنی به اسم اینجا می شه پول از کشور خارج کرد یا هر کار دیگه. من که نمی دونم ولی خب به هرحال بودن این بیمارستان ایرانی در وسط یک روستای کنیایی نسبتا عجیب بود برام. بخصوص که وقتی ما اونجا بودیم هیچ حرکتی هم توش مشاهده نمی شد.

5 thoughts on “عکس سازمان هلال احمر ایران در روستاهای کنیا

  1. از همدردي و مشاركت شما خيلي خوشحال شدم . اميدوارم بازم از اين عكسها مالب كه تس بچه هاي هلال احم تهيه شده د بلاگتن استفاده كنيد .

  2. سلام
    از خبر خوبتان ممنونم سازمان هلال احمر یک سازمان خیریه و غیر دولتی است و با توجه به نیاز کشور فقیری مثل کنیا در آنجا بیمارستان ساختن و به مردم خدمات می دهند ولی بهتر بود این کار را در یکی از شهر های خود ایران که نیاز به بیمارستان داره انجام می دادند

Leave a Reply

